انتقادی به خوانندگانی که با 15 روز تبلیغ در فضای مجازی مشهور شدند

انتقادی به خوانندگانی که با 15 روز تبلیغ در فضای مجازی مشهور شدند

ساسان سالور تهیه کننده سینما به سینما و موفقیت در آن به واسطه جریان سازی اشاره و اظهار کرد: هر چه تریبون تبلیغاتی قوی تر در اختیار یک فیلم قرار گیرد بلیت بیشتری می فروشد و سالن بیشتری در اختیار دارد. وضعیت سینما به سمتی رفته که ارزش ها تبدیل به ناارزش ها شده اند یعنی با یک پروپاگاندا و شلوغ بازی جریانی ایجاد می شود که مخاطب سره و ناسره را تشخیص نمی دهد و از طریق گوشی با این جریان همراه می شود.
او ادامه داد: این مسائل تنها مربوط به سینما نمی شود و در عرصه موسیقی نیز رسوخ کرده است. بعضا خواننده در 15 روز با فضای مجازی خود را بر هنر تحکیم می کند و معروف می شود. این وضعیت یک فاجعه کلان در فرهنگ و هنر کشور است و مدیران ارشد فرهنگی باید برای این جریان و بیماری که فرهنگ و هنر را به قهقرا برده و دچار نقصان می کند چاره ای بی‌اندیشند.

منبع: میزان

(Visited 28 times, 1 visits today)

نوشته‌های مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *