جوابیه اسنپ به حواشی حمایت از جشنواره موسیقی فجر

جوابیه اسنپ به حواشی حمایت از جشنواره موسیقی فجر

در پی ارسال گزارش‌های مردمی پیرامون مشکلات ایجاد شده برای استفاده از اسنپ در جشنواره موسیقی فجر، خبرگزاری ها گزارش را با عنوان «وقتی “اسنپ” به وعده‌هایش در جشنواره موسیقی فجر عمل نکرد» را منتشر نمودند. لحظاتی قبل اسنپ جوابیه‌ای را به خبرگزاری ارسال نمود که در ذیل مشاهد می‌نمایید:
همکاری سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ و سی‌وسومین دوره جشنواره موسیقی فجر در جهت فعالیت‌های حمایتی اسنپ از رویدادهای فرهنگی و هنری کشور شکل گرفت.
تمام تلاش خانواده اسنپ بر این بود که در جریان این همکاری عملکرد مورد قبولی را در جهت تسهیل رفت‌وآمد مخاطبان جشنواره و همچنین تشویق کاربران اسنپ به شرکت در این رویداد مهم فرهنگی داشته باشد.
برای تحقق این امر، کد تخفیف 30درصدی (تا سقف 4هزار تومان) جهت تسهیل رفت‌وآمد مخاطبان جشنواره از مبدا یا به مقصد سالن‌های اجرا در نظر گرفته شد.
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که مخاطبان سی‌وسومین دوره جشنواره موسیقی فجر 2هزار مرتبه از کد اختصاصی ویژه این رویداد جهت حمل‌ونقل خود به سالن‌های اجرا استفاده کرده‌اند.
همچنین اسنپ از ظرفیت ناوگان خود برای حمایت از جشنواره موسیقی فجر و تشویق مردم به شرکت در این جشنواره استفاده کرد. به این ترتیب فراخوانی به کاربران راننده این سامانه -که ارزشمندترین دارایی اسنپ هستند- ارسال شد تا متقاضیان با چساندن برچسب اصلی طرح جشنواره در جایگاه مبلغان این رویداد قرار بگیرند.
در این طرح حدود 300 کاربر راننده اسنپ مزین به طرح جشنواره موسیقی فجر شدند. لازم به ذکر است که اسنپ برای تضمین فعالیت این مبلغان پویا در سطح شهر تهران تسهیلات تشویقی ویژه‌ای را در نظر گرفت.
اسنپ در همکاری با جشنواره موسیقی فجر به تمام مفاد قراردادی خود پایبند بود و از همین روی اخبار و برنامه‌های مربوط به جشنواره را در شبکه‌های اطلاع‌رسانی خود تحت پوشش قرار داد.
در نتیجه با این همکاری رکورد بزرگترین پوشش خبری در کانال‌های اطلاع‌رسانی اسنپ شکسته شد. اینستاگرام اسنپ در مجموع 10 پخش زنده از جشنواره فجر را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت که بیش از 7هزار بار دید شد. همچنین 5 پست و 6 استوری در اینستاگرام اسنپ از اجراهای جشنواره به اشتراک گذاشته شد. در تلگرام اسنپ نیز 5 پست با موضوع جشنواره به اشتراک گذاشته شد که بیش از 1.5 میلیون بار از سوی مخاطبان اسنپ دیده شد. در توئیتر اسنپ نیز 11 پست با موضوع جشنواره به اشتراک گذاشته شد که حدود 38هزار بار دیده شد.
در آخر بار دیگر تاکید می‌کنیم که در بحث حمایت از بزرگترین و مهم‌ترین رویداد حوزه موسیقی کشور بیش از آنکه هر گونه نگاه تبلیغاتی داشته باشیم در پی اثرگذاری هرچند کوچک در برگزاری این رویداد بودیم.

 

منبع: تسنیم

(Visited 31 times, 1 visits today)

نوشته‌های مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *