«گنگم استایل» جای خود را به «پل واکر» داد

«گنگم استایل» جای خود را به «پل واکر» داد

کلیپی که به یاد «پل واکر» ـ بازیگر فقید «سریع و خشن» ـ ساخته شده است، پربیننده‌ترین ویدیوی یوتیوب شد.

 

«بی‌بی‌سی» نوشت: «سای» خواننده کره‌ای که چند سال پیش ویدیوی ترانه او با نام «گنگم استایل» منتشر شد و بیش از دو میلیارد بار در یوتیوب دیده شد، جایگاه خود را در فهرست پربیننده‌ترین ویدیوهای یوتیوب، به اثری به نام «دوباره می‌بینمت» داد.
پنج سال پیش «گنگم استایل» دو میلیارد و ۱۴۷ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۶۴۷ بار توسط کاربران توییتر دیده شد و عنوان محبوب‌ترین ویدیوی تاریخ توییتر را از آن خود کرد؛ اما حالا کلیپ ترانه «دوباره می‌بینمت» اثری از «ویز خلیفه» و «چارلی پوث» این رکورد را شکسته و توانسته به رقم دو میلیارد و ۸۹۴ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۴۷۵ بازدید برسد.
این آهنگ به سفارش کمپانی فیلمسازی «یونیورسال» برای هفتمین قسمت مجموعه سینمایی «سریع و خشن» و با یاد «پل واکر» تنظیم شده است. «واکر» یکی از بازیگران اصلی این فیلم‌های اکشن بود که نوامبر ۲۰۱۳ در حالی که همراه با یکی از دوستانش سوار بر ماشین پورشه بود، با یک تیر چراغ برق برخورد کرد و در آتش انفجار این وسیله نقلیه سوخت.
«دوباره می‌بینمت» با ترانه غم‌انگیز و تاثیرگذاری که دارد، این روزها یکی از محبوب‌ترین ترانه‌ها در مراسم خاکسپاری انگلیسی‌هاست. این اثر، در سال ۲۰۱۵ پرفروش‌ترین ترانه سال شد و در جوایز «گرمی» و «اسکار»، نامزد دریافت جایزه بهترین ترانه شد.
ویدیوی «دوباره می‌بینمت» در مدت شش‌ماه نخست پس از انتشار، یک میلیارد بازدید داشت و سپتامبر گذشته، مرز دو میلیارد بازدید را رد کرد. این به معنای کسب درآمد دو میلیون و ۹۰۰ هزار دلاری «خلیفه» و «پوث» از این ویدیو کلیپ است.
در فهرست محبوب‌ترین ویدیوهای یوتیوب، کلیپ ترانه «متاسفم» جاستین بیبر رتبه سوم را دارد و تا کنون بیش از دو میلیارد و ۶۳۰ هزار کاربر این ویدیو را دانلود کرده‌اند. رتبه‌های بعدی این لیست به ترتیب به ویدیو کلیپ‌هایی از «مارک رانسون» (بالاشهر فانک)، «لوییس فونسی» (Despacito)، «تیلور سوییفت» (Shake It Off)، «انریکه اگلسیاس» (بایلاندو)، «مارون ۵» (شکر)، «کیتی پری» (غرش) و باز هم «تیلور سوییفت» (جای خالی) تعلق دارد.

 

منبع : ایسنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *